niedziela, 30 marca 2014

NADAL ŚWIĄTECZNIE

Ten tydzień był bardzo pracowity. Na początek pokażę kurki, a może kaczki a może - nie wiem co? Zobaczcie sami. To nie wiem co, jest pomalowane farbą akrylową i pisakiem, a koszyczek zrobiłam z papierowej wikliny. To coś ma też nóżki z koralików  i może stać.
Zrobiłam też trochę kartek, choć o ciekawe pomysły było  trudno. Skorzystałam więc z pomysłu Hani, kupiłam grafiki zajączków, ładny papier i oto co powstało.Nie jest to wierna kopia, bo Hani nikt nie dorówna, ale nie było to też moim celem.Papier jest tak ładny, że nie musiałam się bardzo wysilać.


Zrealizowałam też kilka innych pomysłów.
 W tej kartce wykorzystałam nowo kupiony wykrojnik, który można zastosować na różne sposoby.Roślinki można pociąć na elementy i dowolnie komponować.
 Kartka poniżej jest ciekawie złożona , ma odwinięty róg, na który nakleiłam obrazek. Zielony papier ma stronę matową i błyszczącą, niestety słabo widać.
 Kartki poniżej, są tak proste, że aż banalne ( chodziło mi o zrobienie dużej ilości w krótkim czasie).


Wreszcie skończyłam zaproszenia, dla mojego wnusia.

Bransoletka, kolczyki i zawieszka na zamówienie.

Na koniec jeszcze jajka. Pokazuję je bo są inne.

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, ZAPRASZAM PONOWNIE -  ALA




10 komentarzy:

  1. Super! Mam małe pytanko - czy Twoja doba trwa może więcej niż 24 godziny, czy ma zdolność naciągania się ? ;-) W ciągu tygodnia zdążyłaś tyle zrobić...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, ilość i uroda prac robi wrażenie!!! i jaka róznorodność. Najbardziej spodobały mi ptaszorki w koszyczkach - są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale poszalałaś, tyle ślicznych rzeczy. Te kurczaczki to chyba jakieś egzotyczne, fajne i inne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszki ładne, kartki śliczne ale pisanki mistrzostwo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace a kurczaki są przeurocze inne niż wszystkie i w tym tkwi ich urok. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam. Miło mi ,że podobają Ci się moje zdjęcia ale też mam czasem z nimi problem, dużo zależy od aparatu te ładniejsze to z Nikonowskiej lustrzanki cyfrowej ale jest to aparat dla mnie na tyle skomplikowany, że nie zawsze uda mi się zrobić dobre zdjęcie te najlepsze wychodzą przez przypadek. Ale Twoje zdjęcia są też bardzo dobre . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, a ptaki powalają, do jakiegokolwiek gatunku należą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu - Ty zdolniacho i pracusiu - pokazujesz ogrom prac i niesamowitą ich różnorodność. Są śliczne - ptaszki są przeurocze i tak jak Klaudia uważam, że nie ważne do jakiego należą gatunku, ważne, że są. Karteczki z zajączkami zrobiłaś śliczniutkieeeeeeeeeee, kogucik rewelacyjny, to chyba coś w stylu łowickim, cudne zaproszenia dla wnusia, śliczna biżu w turkusowych kolorkach, śliczne jajeczka - ile tego dobra, a ile to pracy ............. tylko ten nie wie co nie robi sam.
    A ja siedzę nad albumami i pracami komunijnymi i zadają się nie mieć one końca :( Pisanki pomalowane a nie mam kiedy ich dokończyć. Samo życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Alu
    Dziękuję Ci za miły komentarz u mnie. Miło mi, że Ci się u mnie podobało, tyko nie wiem skąd te kompleksy. Twoje prace są przecież takie śliczne :) Twoje karteczki i te ażurowe jajeczka to mistrzostwo!
    A co do Twojego pytania... Jajka są styropianowe, więc żeby nie nastąpiła jakaś chemiczna reakcja poradzono mi, żebym użyła akrylowych farb do drewna i metalu, i to praktycznie też by wystarczyło, bo po samej farbie już ładnie błyszczały, ale ja położyłam na to jeszcze lakier półpołysk do decoupage.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za radę.Przyda się nie tylko mnie.

      Usuń