niedziela, 30 marca 2014

NADAL ŚWIĄTECZNIE

Ten tydzień był bardzo pracowity. Na początek pokażę kurki, a może kaczki a może - nie wiem co? Zobaczcie sami. To nie wiem co, jest pomalowane farbą akrylową i pisakiem, a koszyczek zrobiłam z papierowej wikliny. To coś ma też nóżki z koralików  i może stać.
Zrobiłam też trochę kartek, choć o ciekawe pomysły było  trudno. Skorzystałam więc z pomysłu Hani, kupiłam grafiki zajączków, ładny papier i oto co powstało.Nie jest to wierna kopia, bo Hani nikt nie dorówna, ale nie było to też moim celem.Papier jest tak ładny, że nie musiałam się bardzo wysilać.


Zrealizowałam też kilka innych pomysłów.
 W tej kartce wykorzystałam nowo kupiony wykrojnik, który można zastosować na różne sposoby.Roślinki można pociąć na elementy i dowolnie komponować.
 Kartka poniżej jest ciekawie złożona , ma odwinięty róg, na który nakleiłam obrazek. Zielony papier ma stronę matową i błyszczącą, niestety słabo widać.
 Kartki poniżej, są tak proste, że aż banalne ( chodziło mi o zrobienie dużej ilości w krótkim czasie).


Wreszcie skończyłam zaproszenia, dla mojego wnusia.

Bransoletka, kolczyki i zawieszka na zamówienie.

Na koniec jeszcze jajka. Pokazuję je bo są inne.

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, ZAPRASZAM PONOWNIE -  ALA