niedziela, 16 marca 2014

KARTKI WIELKANOCNE

Tak mało czasu pozostało na zrobienie kartek wielkanocnych. Potrzebuję ich wiele, dlatego gorączkowo poszukuję prostych pomysłów, najlepiej takich, które realizowałyby się same.Na początek wykorzystałam stare kartki zbierane przez lata, dodałam świeżych elementów i oto co powstało. Nie jest to szczyt moich marzeń, ale już coś. Dla wielu moich klientów , ważna jest cena i ręczne robota, dlatego większość kartek musi być łatwa w wykonaniu i tania .

Będą też kartki wykonane metodą guillingu, ale to zajmuje dużo czasu.Tę poniżej zrobiłam na próbę . Trzeba tylko zmienić kory i kilka szczegółów i w myśl przysłowia "na bezrybiu i rak ryba"
Ponieważ wszystkie jajka rozeszły się, musiałam dorobić kolejne. Kupiłam bardzo ładną, białą konturówkę o perłowym połysku, pięknie wygląda ( na zdjęciu wszystkiego nie widać).


.MIŁO MI, ŻE TU ZAGLĄDACIE, A KAŻDE WASZE SŁOWO JEST NA WAGĘ ZŁOTA, BO ZABIERA WASZ CENNY CZAS A DLA MNIE JEST INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA.DZIĘKUJE.

3 komentarze: