niedziela, 2 marca 2014

Z KACZEŃCAMI

 Wiosna kojarzy mi się między innymi z kaczeńcami i niezapominajkami.Dlatego też kartki świąteczne zaczęłam od zrobienia kaczeńcy. Nie są może wierną kopią, ale mają chyba z nimi coś wspólnego.

Kartka urodzinowa na okrągła rocznicę.
W zeszłym tygodniu, dostałam paczkę od Hani a w niej tyle pięknych rzeczy, ale zobaczcie sami.Tyle, że tego nie da się nawet dokładnie pokazać. Zawrót głowy ilościowy i jakościowy. Jeszcze raz DZIĘKUJE CI HANIU BARDZO SERDECZNIE..Brak mi słów aby to wyrazić.Jedno wiem, anioły są na tym świecie i niech tak zostanie.



A tego cuda pozazdrości mi chyba każdy. Prawda,że piękne? Ma dziewczyna talent i dobre serce.




12 komentarzy:

  1. Alu - śliczne karteczki, bez wyjątku, ja już też rozpoczęłam świąteczną produkcję, tylko jeszcze nie pokazywałam żadnej kartki na blogu.
    A jeżeli chodzi o wycinankową przesyłkę, to odpowiedź jest jedna:
    Anioł dla anioła :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, kartki super.
    Anioł z bardzo dobrym serduszkiem, przydasie rewelka, a pudełko prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nauczycielką roślin i mogę potwierdzić, że Twoje kaczeńce jak najbardziej przypominają kaczeńce :) Wszystkie karteczki prześliczne, buzia sama się uśmiecha jak się ogląda takie cudeńka.
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejne dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Alu! Kaczeńce i pozostałe prace są bardzo ładne. Przydasie pewnie wykorzystasz w następnych pracach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. witam cię buszuję po blogach i trafiłam do ciebie bardzo ładne karteczki wykonałas ziam ostane na dłuzej pozdra

    OdpowiedzUsuń
  6. witam cię na moim blogu korzystaj do woli

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki bardzo ładne a jajka rewelacja,pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Tyle pomysłów ;) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są, i kwiatuszki piękne robisz :)

    OdpowiedzUsuń