niedziela, 27 kwietnia 2014

KOMUNIJNE

Przyszedł czas na kartki komunijne, tym bardziej, że mój wnuś 3 maja będzie przyjmował 1 Komunię Św. Dla niego zrobiłam 2 kartki ( jedną w pudełeczku).



Kiedyś kupiłam kolorowe motylki, które często wykorzystuję w kartkach dziecięcych.



Kolejna kartka  poleci do USA
Była też kartka ślubna.
 Poniżej pokazuję w tle kopertę, która jest bardzo ładna,ma piękny połysk, ale tego nie widać na zdjęciu. Niestety ( a może na szczęście) to co subtelnie piękne, dostrzega tylko ludzkie oko.


Zrobiłam też 3 kartki urodzinowe, moim zdaniem udane, ale pokażę dopiero za tydzień, ponieważ nie chcę popsuć niespodzianki.

4 komentarze:

  1. Wow Alu - same cuda. Teraz ja napiszę Tobie: piękności x 2 = Ala i to jak najbardziej szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, karteczki prześliczne. Delikatne i dopracowane, w sam raz jak przystało na te uroczystości.
    Dziękuję, małe co nieco .. jak najbardziej przygarnę.
    Dobrego tygodnia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicjo trudno mi wybrać która z kartek naj poprostu wszystkie są urocze

    OdpowiedzUsuń