sobota, 25 stycznia 2014

STAROCIE

Ten tydzień był bardzo zakręcony a jutro idę do szpitala, dlatego dzisiaj postanowiłam pokazać trochę staroci. Na początek serweta wykonana na kołkach, ( dla mniej wtajemniczonych 5 drutach zaostrzonych z obu stron) Wiele lat temu zrobiłam kilka podobnych serwet, pozostała ta jedna. Mam wzory, gdyby ktoś chciał.
Poniżej poduszka wyhaftowana gdy miałam może 15 lat ( ale mnie wzięło na sentymenty).
I znów serwetki wyhaftowane haftem krzyżykowym dawno temu.
Na koniec szydełkowe kwiatki, które kiedyś dostałam od mojej koleżanki, (może szybciej przyjdzie wiosna). Podobnych prac na moim strychu jest wiele, jeszcze do nich wrócę (mam nadzieję).

A teraz kartka na chrzest, którą zrobiłam ostatnio.




4 komentarze:

  1. Alu - co się dzieje, że idziesz do szpitala, czy to coś planowanego .... mam nadzieję, że nie należy się martwić? Trzymam kciuki, żebyś szybciutko do nas wróciła :))
    Podobnie jak Ty też z sentymentem powracam do moich "starych" prac - bardzo dużo z nich już po prostu nie mam, bo porozdawałam. Serwetka pierwsza jest śliczna, kiedyś miałam też chęć zrobić podobną z tej racji, że nie jestem szydełkowa, ale najpierw brakowało czasu, potem chęci, wreszcie moje zapatrywania zwróciły się całkowicie ku papierkom ...., ale chociaż mogę podziwiać Wasze cudne prace :) Karteczka na chrzest jest urocza, taka wesolutka i radosna w tych żywych kolorkach. Pięknie tworzysz.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu - dobrze, że już jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Haniu, że myślami byłaś ze mną. Niestety jestem po operacji żylaków i chodzenie sprawia mi ból, dlatego leżę i myślę ile mogłabym zrobić.Ale dobrze, że już po, na zaległości przyjdzie czas.Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie jak i wszystkich tych, którzy mi dobrze życzą..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam napisać do Ciebie w sprawie wymianki i nigdzie nie mogę znaleźć Twojego adresu mailowego. Napisz mi co mogłabym dla Ciebie wykonać w zamian za przydasie z wykrojników. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń