poniedziałek, 13 stycznia 2014

JAKTO SIĘ ROBI? 11

Oprócz bloga mam również stronę internetową, na której co jakiś czas zamieszczam album pod hasłem  JAK TO SIĘ ROBI?. www.facebook.com/PasjeAli Ostatnio pokazałam tam bardzo modne kołnierzyki. A to ostatni jaki zrobiłam.
W ostatnim tygodniu zrobiłam też kartkę na rocznicę ślubu. Małżeństwo kompletne od A do Z.
 Za zieloną wstążeczkę pociąga się i otwierają się kolejne strony, widoczne poniżej.Po lewej stronie kartki wsunięte są życzenia.



 Frywolitka dalej mnie trzyma, dlatego są następne kolczyki i pomysły na kolejne.
Znalazłam też kiedyś wyhaftowaną różyczkę, którą oprawiłam.

DZIĘKUJE SERDECZNIE ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE. PISZCIE BĘDZIE MI MIŁO.  NIE OCZEKUJĘ JEDYNIE POCHWAŁ. KRYTYKA  JEST TAKŻE INSPIRUJĄCA.

1 komentarz:

  1. Alu - kolejne cudne prace - świetna rozkładana karteczka, druga też śliczna. Super, że dalej robisz frywolitkowe prace - są śliczniutkie i kołnierzyk .... mega wyjściowy :))

    OdpowiedzUsuń