wtorek, 3 września 2013

WESELNE

Mam zasadę, że nie pokazuję kartek wcześniej, zanim nie zobaczą  je osoby dla których są przeznaczone. Dziś mogę już pokazać kilka z nich.Kartka pudełko przeznaczone było dla osób kochających konie.Jak zawsze zdjęcia słabe, ale nic nie mogę na to poradzić, muszę kupić nowy aparat a to kosztuje.




Na ten sam dzień zrobiłam podobne pudełko, ale z kartką kaskadową. Niestety nie mam  zdjęcia pudełka.
I jeszcze jedna kartka ślubna. Kwiatki zrobiłam ze wstążki. W najbliższym czasie pokażę jak je zrobić.
 Na koniec kartka - podziękowanie dla pani uczącej muzyki.

Były tez okazje urodzinowe z tortami.Ozdoby wykonałam z masy cukrowej. Jeśli ktoś chce przepis proszę o kontakt.Napis roczek to gotowe litery. Mam wykrojniki ale się nie sprawdzają..

Tort poniżej robiłam dla moich małych kibiców, dlatego symbol piłkarski ulubionego klubu.
Litery wykonałam z czekolady w proszku i zdarzyła się zabawna rzecz. Gdy pierwszy wnuś dmuchnął z człej siły uniosła się chmura pyłu.Goście mieli naturalny makijaż i w dodatku słodki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz