środa, 4 września 2013

KIELISZKI

W najnowszej Wenie ukazał się mój nowy artykuł " Kieliszki ślubne'. Dziś mogę pokazać go bliżej. Na początek kilka kieliszków, moim zdaniem najciekawszych. Pierwszy ozdobiłam gotowym elementem i wstążeczką.
 Do drugiego wycięłam wykrojnikiem ramkę, listki, zrobiłam różyczki, dodałam naklejki i wstążeczkę.
 Następne ozdoby są z tkaniny i papieru, wycięte i naklejone.
 Ta para kieliszków wymagała trochę więcej czasu. Napisy wykonałam złotą konturówką. Wzory narysowałam złotą konturówką i posypałam drobnymi koralikami oraz białą konturówka i pudrem do embossingu.
Niestety przy moich możliwościach fotograficznych zdjęcie nie pokazuje urody tej techniki.Ozdoby są delikatne z połyskiem a listki opalizują, niestety tego na zdjęciu nie widać.
Na koniec zdjęcie wszystkich kieliszków zamieszczone w czasopiśmie. Jak widać pomysłów może być bardzo wiele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz