niedziela, 14 grudnia 2014

BOMBKI FRYWOLITKOWE

To już ostatnie moje prace o tematyce świątecznej, bo czas brać się za porządki. Na początek to co mnie ostatnio wciągnęło. Uroda frywolitki, jest niepowtarzalna , zrobiłam wiec tą metodą 3 bombki, ale będą następne, bo mam zamówienie.Szkoda tylko, że zdjęcie nie oddaje rzeczywistości.
Była też kartka świąteczna, bardziej pracochłonna, ale czasem tak trzeba.
 Na białej karteczce napisane były życzenia.Dołożyłam też kilka szczegółów, ale zdjęć nie udało się powtórzyć ze względu na złą pogodę.




6 komentarzy:

  1. Alu, piękności zrobiłaś. Tak ślicznej kartki jeszcze nie widziałam ale pracy też włożyłaś w nią mnóstwo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki,ale karteczka skradła moje serce,jest cudna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię Alu. Bombki śliczne. A kartka to prawdziwe cudeńko.
    Nie wiem jak się robi ale bardzo mi się podoba. Aniołki puchowe też są śliczne.
    Chętnie dołącze do grona Twoich obserwatorów. Tylko nie masz banerka dla obserwatorów. Dodaj go, bo ja nie mam Google + Floowers. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace Alu, bombki wspaniałe ,a karteczka przepiękna :))
    Dziękuję Aluniu - za równie piękną karteczkę, ten hafcik jest idealny, cudny. I chyba też kogoś zaintetresowało na poczcie co kopertka skrywa, bo ewidentnie była ona otwierana, ale najwazniejsze że ta cudna karteczka do mnie dotarła. Jeszcze raz bardzo Ci za nią dziękuję :)) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. frywolitka to cudenko ktorego muszę się naumieć :-)
    a karteczka baaardzo pracochłonna

    Wszelkiej Wesołości i Wielkiej Spokojności Alu ci zyczę na te nadchodzące Święta :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu wpadłam, żeby się przywitać :) i jak widzę działasz też w frywolitce,a ja i Justynka dopiero się jej uczymy i co miesiąc wyznaczamy sobie coś do zrobienia.
    Do naszej zabawy dołączyły też i inne kobitki, nie które bardzo dobrze radzące sobie z tą techniką i tu chciałabym i Ciebie zaprosić do wzięcia udziału:)
    W tym miesiącu może to być cokolwiek co może być prezentem tak jak na przykład te piękne bombeczki, tak więc miałabyś temat już przygotowany.
    Widzę, że Terenia i Mariolka też tutaj zaglądają,a i one bawią się razem z nami, dlatego jeszcze raz serdecznie zapraszam:)
    pozdrawiam bardzo cieplutko i przy okazji życzę Ci zdrowych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń