niedziela, 31 sierpnia 2014

TORTY

Czy macie tak czasem, że gdy kończy się tydzień, to myślicie sobie, następny będzie lepszy - znajdę więcej czasu dla siebie, odpocznę i będę robić tylko to na co mam ochotę. Ale gdy ten tydzień nadchodzi, zadania jakby się rodziły w sposób niekontrolowany. Ja mam tak od zawsze.Staram się to zmienić, ale na razie  mi nie wychodzi. Nie licząc innych prac, których nie pokazuję, w ostatnich dniach zrobiłam 3 torty, kartkę na ślub, było trochę szycia, itd.itd.., a następny tydzień jest już pełny.

Tort zielony zrobiłam dla moich wnusiów na urodziny ( zając na życzenie) a 2 kolejne dla znajomych.
Kartka na ślub wygląda tak.Życzenia są  wsuwane w kieszonkę, do której można włożyć też pieniądze.






4 komentarze:

  1. Kartki są śliczne ,a torty ?szkoda ze nie można ich posmakować bo wyglądają przepysznie ,pozdrawiam ,życzę udanej niedzieli,Izabela

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, torty mniamuśnie wyglądają i zapewne tak smakowały.
    Kartka śliczna, wypatrzyłam na niej papier w róże i olśniło mnie, że mam podobny, a że robię 2 na ślub to go wykorzystam.
    Pozdrawiam i życzę Ci miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, śliczne i pewnie są pyszne, aż ślinka cieknie
    karteczka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu - pracuś z Ciebie :)) Torciki wyglądają bardzo, bardzo smakowicie, a karteczka jest śliczniutka i fajnie wymyśliłaś te wsuwane życzenia :))

    OdpowiedzUsuń