niedziela, 21 kwietnia 2013

Propozycje komunijne

Dziś obiecane propozycje komunijne. Jest ich mało , bo przyszła wiosna i prace w ogrodzie wypełniły mi ostatni tydzień. Kartkę zamieszczoną poniżej zrobiłam jeszcze w ubiegłym roku dla wnusi mojej koleżanki a zdjęcia wraz z opisem wykonania wysłałam do Weny. Będzie w następnym numerze.


W tym roku zrobiłam kilka wzorów zaproszeń komunijnych, oto przykłady;



Na koniec w związku z wiosną pokażę moją mandarynkę.
Owoce są miękkie jak u klementynki z tym, że są mniej słodkie. W domu mam jeszcze kilka egzotycznych roślin, ale przechodza teraz okres spoczynku i sa mało ciekawe. Jak będą ładniejsze to również pokażę.Mam ogromną kawę która sięga sufitu i po remoncie nie będzie dla niej miejsca.Będę zmuszona ją sprzedać. Szkoda mi jej, bo co roku owocuje i pięknie wygląda.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz