niedziela, 17 marca 2013

Urodziny






Stało się już normą, że w niedziele siadam do komputera i pokazuję to co udało się zrobić w ciągu tygodnia. W niedzielę mam czas najpierw dla Boga, potem dla rodziny i na końcu dla siebie. Oglądam wtedy Wasze prace, zaglądając na ulubione strony, wzbogacam swoje pomysły, które rodzą się ciągle.Ostatnio przygotowywałam kartki urodzinowe i dwie z nich pokażę dzisiaj.Wykonane są podobnie - z jednej kartki papieru, naciętej i złożonej.Dla dziewczynki wykonałam też kołnierzyk.Pokażę Wam moją papierową wiklinę. Są to początki, ale jak tylko czas pozwoli to mam ciekawsze pomysły. Papierowe jajeczka to propozycja dekoracji świątecznego stołu.Są łatwe do wykonania. Mogą być na patyku lub zawieszce i stanowić rodzaj bukietu, bo na prawdziwie wiosenny bukiet trzeba będzie niestety jeszcze poczekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz