niedziela, 8 czerwca 2014

PAMIĄTKA BIERZMOWANIA

   Z okazji bierzmowania zrobiłam kartkę na pieniążki. Kwiatki zrobiłam z kalki.Dużo bieli i srebra.W środku miejsce na życzenia i pieniądze



Była też kartka imieninowa.
A teraz kochani żegnam się na 3 tygodnie, ponieważ wyjeżdżam do sanatorium do Krynicy. Cieszę się bo będę oglądać nasze góry i słuchać koncertów muzycznych, których podobno jest tam dużo.Pozdrawiam Was bardzo gorąco z bardzo gorącego Ostrowca Św. Piszcie jeśli macie ochotę, myślę, że będę miała dostęp do komputera w czasie mojego pobytu.w sanatorium..

8 komentarzy:

  1. Alu - śliczne karteczki :)))))))))) Życzę Ci miłego wypoczynku, podreperowania zdrówka i powrotu do nas z nowymi siłami i ogromem weny twórczej :)) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka na bierzmowanie Oli wzbudziła zachwyt w obdarowanej. Kartka imieninowa jeszcze chwilkę poczeka. Pani Alu jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, bardzo Ci dziękuję za życzenia , moja Ty wierna przyjaciółko. Już jestem w domu, ale czeka mnie bardzo trudny okres. Liczę na wsparcie moich przyjaciół. Napływają zamówienia, ale na wenę twórczą nie mam co liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki śliczne.
    Jaka szkoda, że nie wiedziałam o Twoim pobycie w Krynicy, przecież to ode mnie 30 km, ale przez remont instalacji elektrycznej w bloku, miałam ograniczony dostęp do kompa.
    Dużo zdrówka Ci życzę a i wena powróci.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danuś, myślałam o Tobie, ale wiem, że jesteś bardzo zapracowana. Życzę Ci szybkiego ukończenia remontu i powrotu do naszego grona blogowego. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie, lubię takie bez nadmiernego epatowania symbolami religijnymi

    OdpowiedzUsuń