niedziela, 11 maja 2014

PODZIĘKOWANIE

Ostatnio stanęłam przed zadaniem wykonania podziękowania dla mężczyzny. Nie lubię robić kartek dla mężczyzn, ale czasem trzeba.Oto ona. Jest to składak w kolorach męskich, (jak sądzę).




Zrobiłam też kilka kartek, urodzinowych i imieninowych. Kwiatki na nich są domowej roboty ( gdzieś to określenie wyczytałam i bardzo mi się podobało), z wyjątkiem rumianków.



 Na kartce poniżej nakleiłam róże z gąbki. Świetny pomysł z tym materiałem. Na kwiatku można usiąść i  wróci do stanu pierwotnego. Idealny do przesyłki.Przezroczystą konturówką wykonałam "kropeczkowe" wzory, niestety słabo widoczne na zdjęciu.

Na koniec kilka kopert na pieniądze z okazji Komunii Św.

I na koniec trochę prywatności. W zeszłym roku ze spaceru przyniosłam oset, który był mały i biedny. A dzisiaj wygląda tak i ciągle rośnie.Zdominował już pozostałe rośliny, szkoda,że dałam mu mało miejsca, ale nie myślałam,że będzie taki duży.Chyba jest wdzięczny za wyróżnienie?.
 Z tego dzbana wypływała woda ( w obiegu zamkniętym), pompowana przez pompkę od fontanny.W tym roku jeszcze tego nie zamontowałam.Oczko  jest małe, ale rośnie w nim nawet pałka wodna a wokół moje ukochane niezapominajki.
 A to rzut oka na moją skalną część ogródka. Trochę zaniedbaną z braku czasu.Widoczny pień drzewa to wieloletnia biała magnolia drzewiasta - odmiana Jan Paweł II. Kwitnie bardzo wcześnie i ma piękny zapach.



4 komentarze:

  1. Alu - śliczne karteczki i ozdobne kopertki komunijne, ale największy zachwyt wywołał u mnie Twój ogródeczek (sorki) jest cudny i tylko można zachwycać się jego widokiem. A Ty piszesz, że zaniedbany ... i co ja mam powiedzieć o swoim .... przemilczę więc i jeszcze nacieszę moje oczy widokiem Twojego .... c-u-d-o !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki bardzo ładne, ogród prześliczny tylko jedno male ale - oset, ja w swoim każdy oset wykopuje, tym bardziej że u mnie z 1 pojawia się kilka, ale każdy ma prawo do własnego zdania i własnego ostu:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki i kopertki. Ogródek zadbany, kwitnący, trawka wykoszona - więc nie narzekaj.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń